nog een paar dagen te gaan - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Joke en charles van Egmond - WaarBenJij.nu nog een paar dagen te gaan - Reisverslag uit Wijchen, Nederland van Joke en charles van Egmond - WaarBenJij.nu

nog een paar dagen te gaan

Door: jokeencharles

Blijf op de hoogte en volg Joke en charles

31 Oktober 2011 | Nederland, Wijchen

We zijn er helemaal klaar voor,en wat boffen we dat we dit mooie weer nog mee kunnen pikken.We hebben een andere site aangemaakt ivm de vele foto's die nog op de andere site staan. (www.charlesenjoke.waarbenjij.nu ) Elke dag probeer ik een verslag te versturen als het mogelijk is .En ik wil dan beginnen met een stukje uit het reisprogramma, dan hoef ik al die namen en jaartallen niet te onthouden. we bezoeken ook weer enkele kinderhuizen en bergvolken , onze aandacht zal nu wel meer naar de babytjes gaan nu we pas te horen hebben gekregen dat we opa en oma worden als alles naar wens verloopt .
de koffers zijn weer goed gevuld met speelgoed en sportschoentjes van nichtjes en neefjes.

We hopen dat het weer een onvergetelijke reis word.

• 31 Oktober 2011 - 21:39

Nicole :

alles onder controle ?
    een hele goede reis en ga er lekker van genieten.
    fijne vakantie.
    x nicole

• 31 Oktober 2011 - 22:32

Adrie & Pascalle:

Hi Joke en Charles,

Gefeliciteerd met jullie aanstaande oma en opa schap! Super! Wens jullie dochter en schoonzoon alle geluk, liefde en gezondheid toe!
    Een hele goede, gezellige en veilige reis gewenst en geniet van deze speciale trip! Maak er een memorabele tijd van!

Xxx A3 & Pascalle

• 01 November 2011 - 08:32

Agnes & Ton:

Hoi hoi,

Wij komen vanavond even een bakkie doen met een hele dikke afscheidszoen!

• 01 November 2011 - 08:42

Oscar Pallencaöe - G:

Jullie zijn wel ondernemend . Zolang jullie het kunnen, moet je het doen.
    Wij (mijn zoon en ik) zijn van plan volgend jaar Naar Indonesïe te gaan. Mei 2012?.
    Groetjes en nog een plezierige vacantie
    Oscar

• 01 November 2011 - 12:26

Prisca:

Ik ga op reis en ik neem mee... In ieder geval in gedachten de kinderen (en het kleintje) Goede wandel schoenen en een boek! De rest is bijzaak.
    Hee charles en Joke, veel voorpret en alvast een goede reis toegewenst!! En ik volg je op de voet! Heel veel liefs!

• 01 November 2011 - 19:58

Babs En Jan:

Zo dat ziet er goed uit een volle koffer en een kaart van het land. Inderdaad jullie zijn er klaar voor. Heel veel plezier en we zullen jullie volgen en als het kan weer meekijken over je schouder.

• 02 November 2011 - 07:39

Sjaak En Anneke:

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie a.s. opa en oma status.......GEWELDIG!!!!!!!
    En wat leuk dat wij jullie kunnen volgen op jullie spannende reis....helemaal super dat jullie ook aan ons hebben gedacht om dat door te geven en wij zullen jullie dan ook dagelijks, als het kan volgen en jullie verslag van commentaar voorzien hahaha.
    Heel veel plezier op jullie reis en ga er lekker van genieten..........
    Heel veel liefs van sjaak en Anneke XXXXX

• 02 November 2011 - 14:36

Monique:

Ha die Joke en Charles,
    Zijn jullie er klaar voor ?
    Wens jullie een prachtige vakantie en dat jullie weer helemaal opgeladen en met fijne herinneringen terugkomen. Veel plezier in het verre Vietnam en tot over een paar weekjes!
    X Monique

• 03 November 2011 - 07:48

René:

hallo,
    een goede vlucht en een fijne vakantie. Ik zie er geen zwemvliezen bij, dus jullie blijven op het droge ;-). Ik wens jullie veel leuke ervaringen en energie toe.
    Wij volgen op internet.
    Groetjes, de broer.

• 04 November 2011 - 10:38

Theo En Regina:

Hej Charles en Joke, wat leuk allemaal! Ook wij wensen jullie een hele goede reis en dat al jullie verwachtingen uit mogen komen. Hou het gezond en tot ziens! Veel liefs en groeten uit Eibergen...