veel regen en veel kindertjes - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Joke en charles van Egmond - WaarBenJij.nu veel regen en veel kindertjes - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Joke en charles van Egmond - WaarBenJij.nu

veel regen en veel kindertjes

Door: jokeencharles

Blijf op de hoogte en volg Joke en charles

07 November 2011 | Vietnam, Hanoi

Dag 5 7 nov
Vandaag vervolgt u de reis door de Centrale Hooglanden naar de plaats Pleiku. Onderweg stopt u op de An Khe Pas waar u bij helder weer een prachtig uitzicht over de omgeving heeft. Na de picknicklunch maakt u onder begeleiding van een lokale gids een mooie wandeltocht door een paar dorpjes van de Bahnar stam, dit is één van de 54 etnische stammen die Vietnam rijk is.
Diner in het hotel

beste thuisblijvers

toen we in hoi an vertrokken zag het er wel erg spannend uit, het water stond al voor het hotel maar achteraf viel het allemaal wel mee.gisteren hadden we een reisdag met enkele stops een ervan was bij een oorlogsmonument een dorpje waar de bewoners tot het laatste kind is uitgemoord ,overal hutjes tot de grond toe afgebrand,we zijn hier snel door heen gelopen.vandaag weer een lange reisdag .het was gelukkig even droog ,we hebben en wandeling door een dorpje van een van de vele stammen gemaakt,hier heeft de tijd echt stil gestaan zo primitief.daarna hebben we een pick nicklunch gehad ,erg lekker,brood, kaas, vis heel lekker na een paar dagen vienamees.
de koffer is nu een stuk lichter de poppetjes en de autootjes hebben een nieuwe eigenaar gekregen in het weeshuis dat gesponsort wordt door de stichtng ,we zijn met de pet rond geweest en de spulletjes die ze echt nodig waren stonden al voor de deur, een paar zakken rijst en een paar dozen olie .de sportschoen heb ik daarbij gelegt de zuster zou daar zorg voor dragen.
ik ga lekker slapen.morgen om 6uur gaat de wekker weer.
groetjes charles en joke

• 07 November 2011 - 16:29

Hans Van Elburg:

hoi charles en joke
    mooie stranden hebben ze daar ( nu nog de zon )
    maar geniet er van

groeten Hans

• 07 November 2011 - 21:14

Rudi:

hoi lieverds, wat leuk om jullie mooie(nat+spannende) reiservaringen te mogen meemaken, lekker genieten verders jullie, ik ga volgen met plezier, selamat jalan, all the best, ciao

• 07 November 2011 - 22:02

Agnes:

Hallo Allebei!

Oeps, het is inderdaad erg nat daar.....
    We hopen dat jullie ondanks al het water, toch genieten van alles wat Vietnam te bieden heeft!
    Tot de volgende keer,
    Liefs,
    Ton & Agnes

• 08 November 2011 - 16:05

Agnes:

P.S.
    Charles, ik zie dat je bent vergeten om de Vietnamese vlag ( i.p.v. de Nederandse ) bij je reisverslagen te plaatsen?

• 09 November 2011 - 20:50

Christ En Annique:

Hoi Joke en Charles, bedankt voor de foto's. Fijn dat we zo met jullie kunnen mee reizen. Wat een schril contrast als je vanuit een mooi hotel op die golfplaten daken kijkt van die kleine huisjes! Maar ook hier hebben de kinderen van die blije gezichtjes. Jullie spulletjes voor hen komen daar zeker wel van pas. De verdere reis mooier weer toegewenst ook al zal dat de pret niet drukken wanneer 't niet zo is, geniet ervan en tot de volgende foto's en info :)!! Veel liefs, Chr en An XXX