water en nog eens water - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Joke en charles van Egmond - WaarBenJij.nu water en nog eens water - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Joke en charles van Egmond - WaarBenJij.nu

water en nog eens water

Door: jokeencharles

Blijf op de hoogte en volg Joke en charles

05 November 2011 | Vietnam, Hoi An

beste thuisblijvers

we zijn goed aangekomen,in een prachtig resort,en in verband met het slechte weer is het programma een dag verschoven dus konden we de eerste dag lekker luieren daar waren we echt aan toe,
vandaag stond de de stadswandeling op het program,eerst deed de vietnamese gids (een aardige maar pittige dame die goed voor haar kuikens zorgt) verhaal in het engels daarna de reisleider( die kunstgeschiedenies heeft gestudeert en gedoceerd ,maar nu in vietnam woond), in het nederlands.dus je begrijpt wel dat ik en mijn fototoestel een eigen leventje gaan leiden.

de ploeg is erg gezellig, maar nu is het geen aardbeving of vulkaanuitbarsting, maar het water die de reis kan beinvloeden ,en dat maakt het toch wel spannend.

groetjes charles en joke

• 05 November 2011 - 15:21

Agnes:

Hey Joke en Charles,

Er is dan wel veel water, maar het is fijn om te weten dat jullie goed zijn aangekomen.
    We wachten de verhalen af....
    XXX Ton en Agnes

• 05 November 2011 - 15:32

Sjaak & Anneke:

Hoi joke & Charles,

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen en idd wat een water, ik dacht dat Nederland omringt was met water maar daar kunnen wij in ons kikkerlandje niet aantippen hahaha.
    Geniet lekker van jullie reis.

XX Sjaak en Anneke

• 05 November 2011 - 17:21

Nicole :

hey joke en charles,
    dat is wel heel veel water.wie denkt daar nou aan?
    ik hoop dat jullie toch kunnen genieten,ondanks al dat water.
    x nicole

• 05 November 2011 - 18:29

Kim:

Hallo tante Joke en oom Charles,

welkom in Vietnam! Ik hoop dat al het water de pret niet mag drukken! Veel plezier en lekker eten toegewenst !!

XX Kim

• 06 November 2011 - 14:40

Christ-Annique:

Hoi Charles en Joke,
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Wat een water...geen last van muggen? Mooi dat we zo met jullie mee kunnen reizen en geniet er samen van, veel liefs Christ -Anniquexxx

• 07 November 2011 - 12:31

Chantal:

Hoi Joke en Charles,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet ervan!

Groetjes vanuit Suriname