veel bootjes en een palmen strand - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Joke en charles van Egmond - WaarBenJij.nu veel bootjes en een palmen strand - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Joke en charles van Egmond - WaarBenJij.nu

veel bootjes en een palmen strand

Door: charles

Blijf op de hoogte en volg Joke en charles

19 November 2011 | Vietnam, Hanoi

Dag 16 18 nov
Na het ontbijt zult u per boot de drijvende markt in de omgeving van Can Tho bezoeken. Het is hier een komen en gaan van handelaren die vele soorten groente en fruit per boot verhandelen. Het grootste gedeelte hiervan is bestemd voor de winkels en markten in Ho Chi Minh City. Na de boottocht rijdt u naar de havenplaats Rach Gia aan de zuidkust waar u de boot neemt naar het prachtige eiland Phu Quoc. Phu Quoc wordt ook wel het Smaragd eiland genoemd vanwege de natuurlijke schatten die op het eiland te vinden zijn. De stranden behoren tot de mooiste van Vietnam maar ook het ongerepte binnenland is prachtig om te zien.
Lunch onderweg en diner in een restaurant op het eiland.

Dag 17 20 nov
Vandaag heeft u een vrije dag waarbij u het eiland op eigen gelegenheid kunt gaan verkennen. Ontbijt in het hotel, diner in een restaurant op het eiland.
De lunch komt vandaag voor eigen rekening!

hoi thuisblijvers

Gisteren hebben we afscheid van de buschaufeur en de bijrijder genomen ,en vandaag van onze vietnamese gids ze hebben alle drie goed hun best gedaan.
Morgen krijgen we een cambodjaanse gids een man die zal zijn eigen koffer moeten dragen .

Ik wil Suus nog bedanken voor de foto van het frikandellenvak van AH .vandaag heb ik een lekkere hamburger met een bord friet op , de anderen ook denk ik.

Vandaag hebben de meesten op het strand gelegen ,lekker in de schaduw van een palmboom , tussen de russen.... die kom je ook overal tegen!

Het is niet gelukt omde foto's van de bootjesmarkt te plaatsen ,en ik ben bang dat het een stuk minder wordt met internet . wij willen jullie ook bedanken voor jullie reacties dat houd ons op de been ,de familie e..nvrienden van de medereizigers mogen ook een berichtje achterlaten hoor

groetjes uit het paradijs

• 19 November 2011 - 11:22

Sjaak En Anneke:

Hallo reisluchtige vrienden,
    Leuk hoor om zo op een zaterdagmorgen jullie foto's voorbij te zien komen (en ik geniet daar heel erg van dank daarvoor) en zo te zien hebben jullie een erg gezellige groep en veel plezier met elkaar.
    En ik zie dat jullie over 8 dagen alweer terug zijn......wat gaat de tijd toch snel.
    Geniet nog van jullie vakantie en heel veel lieve groetjes van Sjaak en Anneke XXX

• 19 November 2011 - 13:35

Christ-annique:

Hoi Joke en Charles, Bedankt voor de foto's en video-filmpjes, leuk! Wat een drukte op de weg, my God..., geen wonder dat jullie je laten rijden! Nog nooit zoveel scooters-brommers uit een weg zien komen. Geniet er nog van want de tijd gaat snel he. Veel plezier samen , lfs Chr en AnXXX

• 19 November 2011 - 15:20

Hans Van Elburg:

hoi charles & Joke

ik ben jaloers op jullie
    videos zijn leuk om te zien foto`s ook :-)

veel plezier daar

groeten hans

• 20 November 2011 - 14:16

Theo En Regina.:

Fantastisch dat wij zo met jullie mee mogen reizen. Hartelijke groeten en geniet er nog van......xxx

• 21 November 2011 - 16:04

Nicole :

Hoi Joke en Charles,
    wat leuk is dit om het op een video filmpje te zien wat jullie allemaal beleven.
    geniet er nog van en heel veel plezier samen.
    groetjes x

• 21 November 2011 - 20:28

Prisca:

Smakelijk eten Charles!!
    Joke, laat jij je nagels manicuren op de boot?? Hee, veel plezier nog.
    Groetjes Prisca

• 21 November 2011 - 21:28

Agnes & Ton:

Hoi Joke en Charles,

Oohwww eindelijk............. frietjes!!!
    En wat sta je in een schattig vakantiehuisje Joke!
    Het duurt nog een weekje, dus genieten genieten genieten!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs,
    Agnes