arm een erg rijk - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Joke en charles van Egmond - WaarBenJij.nu arm een erg rijk - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Joke en charles van Egmond - WaarBenJij.nu

arm een erg rijk

Door: charles

Blijf op de hoogte en volg Joke en charles

11 November 2011 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

>Dag 9 11 nov
>Vandaag reist u verder naar de kustplaats Mui Ne. U rijdt door enkele mooie bergpassen en als het weer het toelaat zult u onderweg nog een korte wandeling maken en stoppen bij enkele mooie uitzichtpunten.
>Na de picknicklunch, die u onderweg nuttigt bij een paar Chamtorens, vervolgt u de reis naar het zuiden en komt u in een droog gebied wat ook wel ‘de Sahara van Vietnam’ wordt genoemd. U bezoekt de witte zandduinen die bij de Vietnamezen bekend staan als Bao Trang (wit meer). Daarna bezoekt u de rode zandduinen die karakteristiek zijn voor de omgeving van Mui Ne.
>Diner in het hotel.
>Dag 10 12 vov
>Vandaag heeft u een vrije dag.

de donderwolken zijn weer overgewaaid alles is goed gekomen met de onderbroekjes .we zitten nu in prachtig resort ,de zon staat hoog aan de hemel en we hebben een vrije dag dus de hele busfamilie ligt aan het zwembad of op het strand. de reisdag gisteren was erg vermoeiend dus vandaag is het een echte rustdag

het lukte niet om foto's te plaatsen ik probeer het straks nog en keer

groetjes van acher een pilsje en een bordje pinda's

• 12 November 2011 - 08:17

SU:

Onderbroekjes?
    Wel je bordje leegeten he pappie! kus

• 14 November 2011 - 21:18

Christ-annique@versa:

Hoi Joke en Charles,
    Ondanks het water hebben jullie een mooie vacantie en nu gelukkig ook beter weer. Inderdaad arm-rijk naast elkaar. Leuke foto's bij de waterval en zeer relaxed in 't bubbelbad :)!! Bij ons is 't langzaam kouder aan 't worden. Samen veel genieten en tot de volgende stop, lfs Chr en AnXX