dikke en dunne meisjes - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Joke en charles van Egmond - WaarBenJij.nu dikke en dunne meisjes - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Joke en charles van Egmond - WaarBenJij.nu

dikke en dunne meisjes

Door: jokeencharles

Blijf op de hoogte en volg Joke en charles

10 November 2011 | Vietnam, Hanoi

Dag 7 9 nov
Vandaag vertrekt u vroeg in de ochtend naar de plaats Dalat. Deze rit voert u door een onbekend stuk van de Centrale Hooglanden. Dalat ligt op 1500 meter hoogte en was van oorsprong een kuuroord voor de Fransen. U kunt de Franse invloeden terugvinden in de vele fraaie villa’s die de kolonialen er destijds hebben gebouwd.
Na de lunch maakt u een korte stadsrondrit waarbij u een bezoek brengt aan het zomerpaleis van keizer Bao Dai, de laatste keizer van de Nguyen dynastie. Vervolgens bezoekt u het fantasiehotel Crazy House. Een hotel waarvan de stijl vaak wordt vergeleken met het werk van Gaudi. Hier zult u van de ene verbazing in de andere vallen. Tot slot zult u een atelier bezoeken waar ze prachtige borduurwerken maken.
Lunch en diner in een restaurant in Dalat.

Dag 8 10 nov
Na het ontbijt gaat u per trein naar het nabijgelegen dorpje Trai Mat. Het is een kort tochtje over de spoorlijn van slechts 12 kilometer, maar de weg er naartoe voert u langs vele landbouwterrassen en kassen waar o.a. bloemen en aardbeien verbouwd worden.
In Trai Mat bezoekt u de prachtig gedecoreerde pagode Linh Phuoc. In de pagode staat een 49 meter lang drakenbeeld welke gemaakt is van maar liefst 12.000 bierflesjes en een Boeddhabeeld met 1000 ogen. Na dit bezoek gaat u per trein terug naar Dalat en gaat u per bus naar één van de vele mooie watervallen in de omgeving.
Na de lunch heeft u de middag ter vrije besteding.

hoi thuisblijvers
hier gaat alles prima het eten is geweldig het weer is redelijk af en toe een buitje 20 tot 25 graden.
er hangen nu even erg donkere wolken boven de bus
de gids had een goedkoop adresje voor de was en die is net teruggebracht en alle ondergoed was bij elkaar gedaan , gelukkig hebben wij voor drie weken kleding bij ons... wordt vervolgd.

nog even uitleggen wat ik met dunne meisjes bedoel. ons vorige adres was ook de filmlocatie van de vienamese versie van topmodels ik heb nog foto's willen maken , maar werdt meteen op mijn vingers getikt door een meisje van een meter veertig ik heb nog wat foto's gemaakt maar die moet je te goed houden. Ik ga slapen morgen gaat de wekker om half 6 we moeten weer een driehonderd km hobbelen

groetjes uit vietnam

• 10 November 2011 - 09:22

Jan En Babs:

Hoi

Wat een prachtig land , en wat een mooie tempel met al die versieringen.
    Joke , staat je goed die autfit !

Groetjes Babs

• 10 November 2011 - 11:38

Agnes En Ton:

Hallo,

Joke wat zie je er mooi uit!! Dat hoedje staat je heel goed.
    En wat een lieve dikke meisjes....................
    Prachtige foto's van de mooie natuur daar Charles!
    Jullie maken weer fantastische dingen mee, dat pakt niemand jullie meer af.

Liefs,
    Agnes

• 10 November 2011 - 19:17

Prisca:

Hallo Charles en Joke,
    alweer fantastische foto's! ik geniet helemaal met jullie mee. Mooie prinsessenjurk Joke!
    Even een vraagje; Is die boom echt en ben jij dat tussen die wortels Charles??
    Groetjes Prisca

• 10 November 2011 - 21:18

Niek:

Nice... Love you kusjes

• 11 November 2011 - 11:14

Sjaa:

Hallo daar in verweggistan,

Wij hoeven deze reis niet te maken.....wij kunnen met jullie meegenieten via de mooie foto's echt heel leuk.......
    En ach Joke wat ben je toch een knappe bijna oma hahahaha en dan de bija opa die van die prachtige foto's maakt.
    Wat zal jullie a.s. kleinkind veel op de foto gezet worden.......dat wordt echt genieten
    Lieve groetjes en nog een fijne reis we kijken uit naar jullie verslag/foto's
    Sjaak en Anneke

• 11 November 2011 - 15:49

Regina:

wat een prachtig prinsesje en wat een leuke kabouter in die holle boom, veel plezier Charles en Joke!

• 14 November 2011 - 21:29

Christ-annique:

Hoi Joke en Charles, wat een prachtige foto's!! De holle boom-ben jij dat Charles,Joke die jurk staat je mooi, en 't watervalletje, prachtig allemaal.Geniet samen en tot de volgende stop,lfs gr Christ-AnniqueXX